چرا شما به بیمه عمر نیاز دارید؟
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
چرا شما به بیمه عمر نیاز دارید؟
تاریخ : جمعه 13 بهمن 1396
نویسنده : RmZiRn


چرا شما به بیمه عمر نیاز دارید؟

بیمه عمر و تامین آتیه بر خلاف آنچه در ذهن تداعی می کند ، بیمه زندگی است . زندگی شیرین است و پر از خوبی ها و دوست داشتنی ها ، ولی جاودانه نیست . فلسفه حیات و مفهوم واقعی زندگی ، بودن و نبودن ، شادی و غم ، خوشی و ناخوشی ، پیوستن و گسستن است .
بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد

 

انسان عاقبت اندیش باید در روزهای خوش زندگی به فكر روزهای سخت آینده باشد .  بیمه عمر و تامین آتیه پس اندازی است كه بهترین مزایا را برای شما فراهم می آورد . شما در هر سن و سالی كه هستید و به هر شغلی مشغول می باشید ، ضرورت ایجاب می نماید كه در مورد بیمه عمر اطلاعات لازم را داشته باشید و به موقع یكی از انواع آن را به عنوان تامین برای خود و خانواده انتخاب نمائید . شما هر قدر در این مورد بیشتر بدانید زندگی آینده خود و اعضای خانواده را بهتر و روشن تر می توانید ترسیم كنید زیرا بیمه عمر بیمه زندگی است .

بیمه عمر و تامین آتیه چیست؟

بیمه عمر و تامین آتیه که بر اساس مدل شناخته شده جهانی Flexible universal life طراحی گردیده و در سراسر جهان یکی از پر طرفدارترین بیمه های عمر می باشد ، با در نظر گرفتن نرخ تورم و سود سرمایه گذاری و ویژگی های مربوط به خنثی کردن اثر تورم و محاسبه سود صندوق سرمایه گذاری به شکل مرکب ، مناسب ترین گزینه برای کسانی است که با نگرش درست نگران آینده خود و خانواده خود هستند .

بطور کلی این بیمه نامه چهار محور پس انداز ، عمر و حوادث و از کار افتادگی و وام و مزایای خاص را تحت پوشش قرار می دهد : (الف) بیمه گذار می تواند با صرفه جویی اندک در مخارج روزانه و پس انداز آن نزد شرکت سهامی بیمه پاسارگاد از سود تضمینی و سود حاصل از تشکیل منافع استفاده نماید .

(ب) در صورت فوت طبیعی حتی پس از پرداخت یک قسط استفاده کنندگان کل سرمایه انتخابی را دریافت و در صورت فوت در اثر حادثه چهار برابر سرمایه انتخابی به بازمانده یا استفاده کننده پرداخت خواهد شد .

(ج) در صورت از کار افتادگی دائم ، بیمه گذار از پرداخت اقساط معاف و در پایان کل سرمایه را دریافت خواهد نمود . همچنین به بیمه شده تا سقف ۴۰ میلیون تومان غرامت از کار افتادگی پرداخت می گردد .

(د) پس از یک سال بیمه گذار می تواند از محل ذخیره ریاضی تا نود درصد ارزش ذخیره رباضی وام دریافت نماید .

 

چرا شما به بیمه عمر و بازنشستگی نیاز دارید ؟

 

 

بازنشستگی در واقع مرحله ای از زندگی کارکنان است که ديگر ضرورتی ندارد تا کار و فعاليت کنند، لذا مي توانند در خانه بمانند و به کارهايی مثل ورزش يا فعاليتهای مورد علاقه خود که در چارچوب درآمد و منابعی که در اختيار دارند انجام دهند.

بازنشستگي نيز مانند دوره های قبلي زندگی دارای استرس خاص خود می باشد. هر چند همه مشاغل به نوعی دارای بازنشستگی هستند اما آنچه امروزه به عنوان بازنشستگی مطرح است، دوره پايان يافتن استخدام در سازمانهای دولتی و رسمی است. نکته ديگر اينکه در تمام دنيا بازنشستگی امری ضروری و حياتی برای بشر و پر از اضطراب، نگرانی، فشار تلقی مي گردد و کارشناسان مختلف اين پديده را از منظرهاي مختلف پزشکی، بهداشتی، روان شناسی، جامعه شناسی، اشتغال مورد بررسی قرار می دهند.

 

چرا شما به بیمه بازنشستگی نیاز دارید ؟

آمار بدست آمده، نشان می‌دهد که در دوران بازنشستگی حداقل به ٪۷۰ تا ٪۸۰ درآمد زمان قبل از بازنشستگی خود نیاز دارید تا قادر به حفظ روند عادی زندگی خود باشید. البته به تناسب اهدافی که برای دوران بازنشستگی خود دارید ممکن است به میزان درآمد کمتر و یا بیشتری نیاز داشته باشید. ممکن است در دوران بازنشستگی دارای هزینه‌های کمتری باشید.

بطور مثال: بحای دو اتومبیل از یک اتومبیل استفاده کنید تا هزینه‌های رفت و آمد شما کاهش یابد، و از همه مهم‌تر اینکه در دوران بازنشستگی دیگر نیازی به پس انداز کردن برای دوران بازنشستگی ندارید! از سوی دیگر دوران بازنشستگی ممکن است پرهزینه نیز باشد اگر درصورتیکه قصد سفرهای پرهزینه و پرکردن زمانهای فراغت خود را با تفریحات گران داشته باشید.

دغدغۀ بازنشستگان

يكي از مهمترين دغدغه‌ها و مشغوليّت ذهني آنها مسائل اقتصادی است. آن‌ها به دليل كهولت سن، توانايي انجام كار را ندارند، در نتيجه بزرگترين منبع در آمد خود را از دست مي‌دهند. حقوق بازنشستگي كه از پيامدهاي رفاهی دولت است به قدري كم بوده‌ كه از اين اضطراب و تحيّر نمي‌كاهد

اتفاقات خاص و تأثیر آنها در نیازهای زمان بازنشستگی

متخصصان برنامه ریزی بازنشستگی و برنامه ریزی مالی توجه شما را به این نکته جلب می‌کنند که «هزینه‌های نگداریهای خاص و هزینه‌های مراقبت‌های خاص پزشکی در دوران سالمندی به معنی نیاز به نقدینگی بیشتر در دوران بازنشستگی است.» موارد زیراتفاقاتی هستند که می‌توانند تأثیر بزرگی در برنامه ریزی بازنشستگی شما بگذارد.

-ازکار افتادگی
-مراقبتهای خاص دوران سالخوردگی
– بیماریهای خاص و مراقبتهای ویژه پزشکی
– فوت یکی از اعضای اصلی خانواده و تأثیر آن در درآمد و منابع مالی خانواده

هر یک از اتفاقات فوق اگر پیش از زمان بازنشستگی اتفاق افتند، می‌توانند اثر بزرگی در روند تکمیل و حصول به اهداف مورد نظر داشته باشد و اگر در زمان بازنشستگی اتفاق افتند، نقدینگی مورد نیاز زمان بازنشستگی را بسرعت مصرف کرده و فرد را در محدودیت مالی بزرگی در آینده دور یا نزدیک قرار می‌دهد.

برای تامین هزینه‌های فوق باید تدابیر خاصی اتخاذ گردد تا در زمان وقوع این موارد، هزینه‌های آن بر روند برنامه بازنشستگی حداقل تأثیر منفی را بگذارد. انتخاب یک بیمه مناسب که برای موارد فوق طراحی شده‌است، به تامین این هزینه‌ها کمک خواهد کرد.

هدف از ارائه بیمه عمر و بازنشستگی

بررسی وضعیت مالی اکثر صندوق های بازنشستگی نشان دهنده این واقعیت است که میزان پرداختی این نوع صندوق ها در دوران بازنشستگی حتی کفایت لازم برای یک زندگی متوسط را نیز ندارد. با توجه به اینکه عده کثیری از افراد جامعه با این مشکل مواجه هستند طراحی بیمه نامه ای با تشکیل سرمایه می تواند تامین کننده سرمایه ای یکجا بوده و تاثیر مهمی درافزایش قدرت خرید افراد در آینده داشته باشد.

سرمایه تشکیل شده در این بیمه نامه علاوه بر پشتوانه مالی در دوران بازنشستگی می تواند برای تامین مواردی از قبیل: تهیه مسکن، هزینه های درمانی، هزینه های تحصیل فرزندان و … مورد استفاده قرار گیرد.

اهمیت بیمه عمر و بازنشستگی 

ریسک ها

ورشکستگی

بازنشستگی

ازکارافتادگی

مرگ و میر

بیماری های خاص

اثرات ریسک ها

وقفه در درآمد

کاهش در آمد

حذف شدن درآمد

از بین رفتن فرد

سلامتی فرد

پوشش ریسک ها

بیمه بیکاری

بیمه بازنشستگی

بیمه از کارافتادگی

بیمه عمر

بیمه بیماری های خاص

 

مزایا و پوشش های بیمه عمر و تامین آتیه و شرایط کلی بیمه نامه عمر و آتیه پاسارگاد

در این قسمت به این مطالب اشاره می کنیم تا بتوانیم تمامی پوشش های بیمه عمر و تامین آتیه و شرایط کلی بیمه نامه را توضیح دهیم.

 

 

 
 

 

نحوه پس انداز و عملکرد در بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد چگونه است؟

شما می توانید از درآمد ماهیانه خود بخشی که معمولا برای آن برنامه ریزی ندارید یا صرف هزینه های غیر ضروری می کنید را به بیمه عمر و تامین آتیه اختصاص دهید و اطمینان داشته باشید که این پس انداز به طور منظم و سیستماتیک برای شما سرمایه گذاری می شود . مهم تر اینکه اگر حادثه و اتفاق ناگواری مثل فوت ، نقص عضو ، ازکار افتادگی و یا بیماری های خاص اتفاق بیافتد ، بیمه پاسارگاد حامی شما خواهد بود و نه تنها مبلغ سرمایه گذاری شده و سود آن را پرداخت می کند ، بلکه مبلغی هم به عنوان پوشش بیمه ای نیز پرداخت می شود تا مشکلات مالی را پوشش دهد .

بیمه پاسارگاد حق بیمه های پرداختی شما را با اختصاص نرخ سود تضمینی در اندوخته های شما انباشته می نماید . این اندوخته ، طی سال های بعد با افزوده شدن حق بیمه ها و سود آنها ، افزایش یافته و پس اندازی مطمئن برای رفع نیازهای احتمالی و برنامه های آینده شما خواهد بود . طرح بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد ، بیمه نامه ای با پس انداز و پوشش های بیمه ای می باشد . شما با توجه به شرایط مالی و اقتصادی خود تصمیم می گیرید در ماه به چه میزان پس انداز داشته باشید .

مقایسه حساب بانکی با  بیمه عمر و تامین آتیه

یک حساب بانکی معمولی به شما اجازه می دهد تا در هر زمان به پس انداز خود دسترسی داشته باشید و ممکن است این پس انداز را برای موارد و نیازهای کوچک در هر جایی استفاده کنید. پس انداز در بانک حالتی دارد که هیچ کس مانع برداشت سرمایه نمی شود و این برای کسی که برای آینده برنامه و طرح دارد اصلا خوب نیست.

همیشه باید برای پس انداز و کم کردن هزینه های غیر ضروری یک فشار و اجبار بیرونی وجود داشته باشد، بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد با طرحی سیستماتیک و برنامه ریزی شده به شما کمک می کند تا متعهد شوید برای خود پس انداز کنید و علاوه بر پوشش های بیمه ای صندوقی را برای آینده خود ایجاد کنید.

شرایط کلی بیمه نامه عمر و تامین آتیه

شما با هر شرایط اقتصادی می توانید از سرمایه گذاری در بیمه عمر و تامین آتیه برخوردار شوید . مبلغ اقساط این بیمه نامه از حداقل ۲۰۰۰۰ تومان در ماه آغاز می گردد و هیچ سقفی برای آن در نظر گرفته نشده است . از مهمترین ویژگی های بیمه نامه عمر و تامین آتیه قابل انعطاف بودن آن است كه شرایط آن ، با توجه به توان مالی شما قابل پرداخت است .

شما می توانید حق بیمه های خود را در طول مدت بیمه افزایش یا كاهش دهید . محدودیت سنی برای بیمه شدن وجود ندارد و تمام افراد زیر ۷۰ سال از بدو تولد می توانند تحت پوشش این نوع بیمه عمر باشند . نوزادان از آغاز تولد و بزرگسالان تا سن ۶۵ سالگی (سن بیمه شده + مدت بیمه نامه نباید از ۷۰ بیشتر شود) چرا که مدت بیمه نامه بین ۵ تا ۳۰ سال است .

مروری کلی بر مزایای بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد

تنظیم برنامه مالی خانواده و امکان انجام هزینه های بزرگ مانند تهیه مسکن ، اتومبیل ، جهیزیه و هزینه دانشگاه از محل پس اندازهای ماهانه ، ایجاد آمادگی مالی برای تامین هزینه های پیش بینی نشده ، منظور شدن حق بیمه پرداختی به حساب پس انداز بیمه گذار و تعلق سود مناسب به آن ، حفظ ارزش اقتصادی پس انداز در مقابل آثار ناشی از تورم ، بهره مندی از بیمه عمر و حادثه با پرداخت اولین قسط حق بیمه ، مشارکت در سود حاصل از مجموع عملیات بیمه های عمر و تشکیل سرمایه ، دریافت وام بیمه عمر بر اساس ارزش بازخرید بیمه نامه ، قابل تبدیل بودن سرمایه بیمه به دریافت مستمری ، ادامه پوشش بیمه ای در صورت از کارافتادگی کلی بدون پرداخت حق بیمه و . . .

مزایای بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد

اعطای وام بیمه عمر در هر لحظه که بخواهید بدون نیاز به ضامن

اعطای وام بیمه عمر در هر لحظه که بخواهید بدون نیاز به ضامن

اندوخته پس اندازی شما در بیمه عمر و پس انداز ، با پرداخت حق بیمه شكل گرفته و دارائی بیمه نامه شما محسوب می شود . شما می توانید در مواقع ضروری تا ۹۰ درصد ارزش بازخرید اندوخته بیمه نامه خود وام دریافت كنید . این وام می تواند در مواقعی که شما نیاز ضروری به صندوق پس انداز خود دارید به شما کمک کند تا بتوانید از سرمایه خود برداشت داشته باشید .

نکته خیلی مثبت وام بیمه عمر این است که هنگامی که شما وام دریافت می کنید پوشش های بیمه ای برای بیمه شده وجود خواهد داشت . پرداخت وام بیمه عمر در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون نیاز به هیچ گونه تشریفات تا میزان ۹۰% ارزش بازخرید بیمه نامه می باشد . همچنین نرخ تسهیلات وام نیز ۴% بیشتر از نرخ سود محاسباتی برای تشکیل سرمایه خواهد بود .

افزایش تضمین شده سرمایه بیمه عمر
افزایش تضمین شده سرمایه بیمه عمر

با طرح بیمه عمر و آتیه پاسارگاد نگرانی های شما نسبت به نرخ سود و بهره بانک ها و نوسانات بازار سهام برطرف خواهد شد.
حداقل میزان سود سالانه برای دو سال اول این بیمه نامه ۱۶درصد ، برای دو سال بعدی ۱۳ درصد بوده و برای سال های بعد از آن ۱۰ درصد در هر سال می باشد.

همچنین بیمه پاسارگاد با توجه به توان سرمایه گذاری گروه مالی پاسارگاد وجوه حاصل از اندوخته های بیمه عمر و تامین آتیه بیمه گذاران خود را سرمایه گذاری نموده و علاوه بر تضمین سود سالانه ۸۵ درصد منافع حاصل از آن سرمایه گذاری را بین بیمه گذران بیمه عمر و تامین آتیه خود تقسیم و سرمایه آنان را سالانه تعدیل می نماید.

بیمه عمر بیمه نامه ای ماندگار از طرف شما برای حمایت از خانوادتان

تامین خاطر و آرامش خیال

تامین خاطر و آرامش خیال

همگی ما تصویری از آینده را تجسم می نماییم که در آن رفاه و امنیت مالی خانواده خویش که خواسته قلبی برای همه ماست ، درخشش می نماید . آنجه ما را در رسیدن به این هدف نائل می نماید ، حاصل دسترنج و تلاش ماست در طول سالیانی که پیش رو داریم . اگر این سالیان و آنچه حاصل گذر زمان است آن قدر که ما انتظار داریم به درازا نیانجامد جبران آن با چه کسی است؟

بیمه عمر مناسب ، تصویری را که ما از آینده تجسم می نماییم جاودانه می نماید . آسودگی و آرامش خاطر از رفاه و تامین خانواده ما حداقل حاصل آن است که خود به تنهایی از ارزش والایی برخوردار است .

پوشش بیماری های خاص

پوشش بیماری های خاص

هنگامی که شما احتیاج به درمان پزشکی دارید از پوشش بیمه ای این بیمه نامه می توانید استفاده نمایید . در این بیمه نامه بیمه شده خود را در مقابل هزینه های سنگین بیماری های خاص بیمه می کند و بدون نیاز به ارائه صورت هزینه می تواند از سرمایه بیمه بیماری های خاص بیمه عمر بهره مند شود . همچنین سایر پوشش های بیمه ای نیز کماکان ادامه خواهد یافت .

پوشش تکمیلی ابتلا به بیماری های خاص نیز حداکثر به میزان ۳۰ درصد سرمایه بیمه عمر تا سقف ۲۵ میلیون تومان به ازای هر بیماری خواهد بود . بیماری های تحت پوشش : سکته قلبی ، سکته مغزی ، جراحی عروق قلب ، پیوند اعضای اصلی بدن ، سرطان.

در بیمه نامه عمر و تامین آتیه پاسارگاد برای هر بیماری سقف ۲۵ میلیون تومان و جمعا ۱۲۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده است و با استفاده از یک پوشش ، امکان استفاده از پوشش های دیگر در همان سال یا سالهای بعد نیز وجود دارد که یکی از بزرگترین مزایای این بیمه نامه می باشد .

معافیت از پرداخت حق بیمه در صورت از كار افتادگی

معافیت از پرداخت حق بیمه در صورت از كار افتادگی

هر بیمه گذاری كه پرداخت حق بیمه را به عهده دارد ، در صورت از كار افتادگی بیمه شده ، از پرداخت ادامه حق بیمه ها معاف می شود . این امر به ادامه پوشش خدشه ای وارد نمی كند و سایر شرایط بیمه نامه ادامه دارد . این پوشش به شما این امنیت و آرامش را می دهد که تمامی حق بیمه را بیمه گر پرداخت می کند و در انتهای قرارداد نیز ، تمامی اندوخته ریاضی به وی پرداخت می گردد .

پوشش فوت به هر علت

پوشش فوت به هر علت

این مورد تنها پوشش اجباری بیمه های عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد است که طی آن بیمه شده تعیین می کند که در صورت فوت ، علاوه بر اندوخته ریاضی شکل گرفته ، مبلغی برابر با ۶۰ تا ۳۰۰ برابر خق بیمه ماهیانه به استفاده کنندگان و ذی نفعان پرداخت گردد .

به عنوان مثال فردی که ماهانه با پرداخت ۵۰ هزار تومان حق بیمه خود را بیمه می کند ، طبق این فرمول به خانواده بیمه شده پس از فوت وی طبق فرمول روبرو غرامت پراخت می شود : مبلغ حق بیمه ماهانه ضرب در عدد ۳۰۰ = پانزده میلیون تومان . همچنین از لحظه شروع قرارداد بیمه شده تحت پوشش بیمه فوت به هر علت قرار می گیرد . همچنین در زمان فوت بیمه شده علاوه بر سرمایه فوت ، سرمایه تشکیل یافته از محل حق بیمه در زمان فوت (اندوخته ریاضی) نیز به استفاده کنندگان پرداخت خواهد شد .

پوشش فوت در اثر حادثه

پوشش فوت در اثر حادثه

در صورتی که فوت بر اثر حادثه باشد ، ۱۲۰۰ برابر حق بیمه پرداختی ماهانه + اندوخته ریاضی ذخیره شده ، به ذینفع قرارداد پرداخت می گردد . به عنوان مثال فردی که ماهانه با پرداخت ۵۰ هزار تومان حق بیمه خود را بیمه می کند ، اگر بر اثر حادثه فوت کند ، طبق این فرمول به خانواده بیمه گذار غرامت پراخت می شود : مبلغ حق بیمه ماهانه ضرب در عدد ۱۲۰۰ = شصت میلیون تومان + اندوخته ریاضی بیمه شده تا لحظه وقوع حادثه ، که از لحظه شروع قرارداد فرد تحت پوشش بیمه فوت بر اثر حادثه قرار می گیرد .

همچنین چنانچه بیمه شده در طول مدت قرارداد در اثر حادثه فوت نماید ، علاوه بر سرمایه بیمه عمر ، سرمایه بیمه حادثه ، و نیز سرمایه تشکیل یافته از محل بیمه (اندوخته ریاضی) نیز به استفاده کنندگان از قرارداد پرداخت می گردد .

معافیت مالیاتی

معافیت مالیاتی

سرمایه پرداختی در بیمه عمر و تامین آتیه به هر میزان كه باشد ، از مالیات معاف است و در صورت فوت بیمه شده نیز ، مشمول مالیات بر ارث نخواهد بود . سرمایه بیمه عمر و تامین آتیه ، سرمایه بیمه حادثه ، و سرمایه بیمه بیماری های خاص ، به هر میزان از معافیت مالیاتی برخوردار است و مبالغ پرداختی به بیمه گذار و استفاده کنندگان ، تابع قانون ارث نمی باشد .

فردا دیر است، از همین امروز به فکر برنامه ریزی مالی برای آینده خود باشید!چرا که تا تصمیمی اتخاذ نشود ، تغییری در زندگی رخ نمی دهد!و این قانون است!

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: بهداشت،درمان و آموزش پزشکی , دانستنی ها , ,
برچسب‌ها: مجله ی دانستنی ها , اطلاعات عمومی , بیمه عمر و تأمین آتیه پاسارگاد ,
مطالب مرتبط با این پست
» سیستم نوبت دهی اینترنتی کلینیک شیخ الریس تبریز
» موز کاملا رسیده
» دلیل بسیار جالب اختراع شطرنج!
» علاج سر درد‌هایی سینوزیتی + توصیه‌ها
» اینفوگرافیک : طالع بینی شکل پاهای شما
» عملکرد نمک در بدن زنان و مردان
» راه های تشخیص سلامت آلت تناسلی مردانه
» فواید آب سرد برای پوست
» عصب سنج انسان
» درختی که ۴۰ نوع میوه‌ می‌دهد+ تصویر
» برنامه درمان های گیاهی
» رنگین‌کمان به ام.اس دهن‌کجی می‌کند
» یـازده نکته مهم برای دوری از بیمـاری ام.اس
» این کارها را در حق خودتان انجام ندهید
» به اشتراک بگذارید
» بانک اطلاعات تمامی بیمارستان های کشور +دانلود
» آپاندیس به چه دردی می خورد؟
» مصرف استامینوفن این قسمت از بدن را از کار می اندازد
» درس هایی که تا پیش از 20 سالگی باید یاد می گرفتید
» با اصول و کلیدهای فهم زبان بدن آشنا شویم!
» این تمرینات را حتما پشت میز انجام دهید
» این نکات مهم پزشکی را به خاطر بسپارید
» سنگ کلیه چیست، چه علائمی دارد و چگونه درمان می شود؟
» خواص و فواید جادویی برخی از انواع تخمه ها
» عکس های واقعی/عکس 18+
» بهترین دوربین های ۲۰۱۴
» برنامه های ضروری ویندوز (۱)
» برنامه های ضروری ویندوز (۲)
» برنامه های ضروری ویندوز (۳)
» برنامه های ضروری ویندوز (۴)
» برنامه های ضروری ویندوز (۵)
» برنامه های ضروری ویندوز (6)
» چگونه گالری تصاویر بسازیم؟
» نکاتی برای عکاسی بهتر
» آموزش اشتراک گذاری در یک شبکه2
» آموزش اشتراک گذاری در یک شبکه
» چگونه از "فلش مموری" خود مراقبت کنیم؟
» با عکس‌هایتان جادو کنید!
» 15 نشانه سرطان که آقایان نادیده می گیرند
» نشاط با دارچین
» ۵ تا علامت که نشون میده وقتشه کارتون رو عوض کنید
» تقویم محتوا چیست و چگونه تدوین می شود؟ (به همراه نمونه)
» آیا می‌شود بدون صرف هزینه و وقت زیاد، طراحی وب را یاد گرفت؟ (قسمت اول)
» آیا می‌شود بدون صرف هزینه و وقت زیاد، طراحی وب را یاد گرفت؟ (قسمت دوم)
» دانلود رایگان کتاب چگونه طراح سایت شویم ؟
» حالا با گوگل Docs می‌توانید بدون نیاز به Office فایل‌های Office را ویرایش کنید!
» افزایش سرعت فایرفاکس در وب‌گردی٬دانلود و…
» چگونه حساب فیسبوک خود را غیرفعال و حذف کنیم
» درس اول-آموزش کامل و تصویری فیس بوک
» درس دوم-حریم خصوصی و راهنمای کامل تنظیمات در فیس بوک

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409